2015 წლის 2 ივნისს მე-10 კლასში ჩატარდა პროექტ-გაკვეთილი თემაზე:" სულხან-საბა ორბელიანის ცხოვრება და შემოქმედება." (მასწავლებელი-ხათუნა ჯანელიძე)
მოსწავლეები დაყოფილი იყვნენ ჯგუფებად და გააშუქეს სულხან-საბას
ბიოგრაფია, შემოქმედება მთლიანად, იგავ-არაკები-მორალით;სულხანი-
ბერობის პერიოდი,როგორც დიპლომატი ...
მოსწავლეებმა აგრეთვე წაიკითხეს ლექსები მიძღვნილი სულხან-საბა
ორბელიანისადმი.
პროექტზე მუშაობით მოსწავლეებს განუვითარდათ: მოძიების,
დახარისხების, კვლევის,თანამშრომლობისა და თვითშეფასების უნარები.
(ესწრებოდნენ
კოლეგა პედაგოგები)გაკვეთილის პრეზენტაცია (სურათები გაკვეთილის მსვლელობისას)
1-ლი ჯგუფი (ბიოგრაფები) (პრეზენტაცია)
მე-2 ჯგუფი(დიპლომატები)
მე-3 ჯგუფი (შემოქმედება)
მე-4 ჯგუფი:( იგავ-არაკები მორალით)
მასწავლებლის პრეზენტაცია(ხ.ჯანელიძე)
პროექტ-გაკვეთილი (გეგმა)
·
სახელწოდება-„სულხან-საბა
ორბელიანის ცხოვრება და მოღვაწეობა“
·
მონაწილენი-მე-10
კლასის მოსწავლეები
·
მოსწავლეთა
რაოდენობა-22
·
პროექტის
ხელმძღვანელი-მასწავლებელი ხათუნა ჯანელიძე
·
კვლევის
ვადა-2 კვირა
·
პრეზენტაციის
წარდგენა-2015 წლის 2 ივნისი
·
პრობლემა-აქტუალობა-
სულხან-საბა ორბელიანის ცხოვრება და მოღვაწეობა ნამდვილად იმსახურებს იმას,რომ
უფრო ვრცლად შევისწავლოთ. სულხანი ბერად აღკვეცამდე, ვახტანგ მეფესთან
ურთიერთობა,როგორც დიპლომატი და სხვა (სკოლაში მხოლოდ მცირე სახით ისწავლება)
·
კვლევის
მიზანი-მოსწავლეები შეაგროვებენ მასალებს ლიტერატურული წყაროებიდან, მოიძიებენ
სულხან-საბა ორბელიანის ბიოგრაფიას ვრცლად, მისი შემოქმედებისა და საზოგადოებრივი
ცხოვრების ამსახველ მნიშვნელოვან მასალებსა და ფოტო-ვიდეო რესურსს.ისტ-ს
გამოიყენებენ.დაახარისხებენ, გააშუქებენ.
·
მოსალოდნელი
შედეგები- პროექტის შექმნა. პრეზენტაცია. სლაიდ-შოუ.განუვითარდებათ:
მოძიების,თანამშრომლობის, კვლევის,ინფორმაციის დახარისხების, პრეზენტირების,
პასუხისმგებლობის, თვითშეფასებისა და ურთიერთშეფასების უნარები.
·
კვლევის
მიმდინარეობა- დაიყოფიან ჯგუფებად.4 ჯგუფი. 1-ლი ჯგუფი მოიძიებს
ბიოგრაფიას. მე-2 ჯგუფი- გააშუქებს სულხან-საბას,როგორც დიპლომატს,ბერობის
პერიოდს; მე-3 ჯგუფი- მთლიან შემოქმედებას წარმოგვიდგენს: ლექსიკონს, ლექსებს,
თარგმანებს... მე-4 ჯგუფი-გააშუქებს იგავ-არაკთა კრებულს
ვრცლად, მორალით.
·
გაინაწილებენ
სამუშაოებს ჯგუფებში,განსაზღვრავენ დროს, შეაგროვებენ მასალებს, დაახარისხებენ.
წინარე ცოდნაზე ახალს დააშენებენ.
·
შეფასება-განმსაზღვრელი,
განმავითარებელი წინასწარ შემუშავებული რუბრიკის მიხედვით. შუალედური მონიტორინგი-
რჩევა-რეკომენდაციების მიცემა. თვითშეფასება.(წინასწარ შემუშავებული რუბრიკებით)
·
რესურსები- ლიტერატურა, კომპიუტერი, პროექტორი, პლინტერი. ინტერნეტი.
ვებ-გვერდები
Комментариев нет:
Отправить комментарий