მთავარი მენიუ

ს.ს.ორბელიანი


2015 წლის 2 ივნისს მე-10 კლასში ჩატარდა პროექტ-გაკვეთილი თემაზე:" სულხან-საბა ორბელიანის ცხოვრება და შემოქმედება." (მასწავლებელი-ხათუნა ჯანელიძე)
მოსწავლეები დაყოფილი იყვნენ ჯგუფებად და გააშუქეს სულხან-საბას ბიოგრაფია,  შემოქმედება მთლიანად, იგავ-არაკები-მორალით;სულხანი- ბერობის პერიოდი,როგორც დიპლომატი ...
მოსწავლეებმა აგრეთვე წაიკითხეს ლექსები მიძღვნილი სულხან-საბა ორბელიანისადმი.
პროექტზე მუშაობით მოსწავლეებს განუვითარდათ: მოძიების, დახარისხების, კვლევის,თანამშრომლობისა და თვითშეფასების უნარები.
(ესწრებოდნენ კოლეგა პედაგოგები)

                 გაკვეთილის პრეზენტაცია (სურათები გაკვეთილის მსვლელობისას)




1-ლი ჯგუფი (ბიოგრაფები) (პრეზენტაცია)



მე-2 ჯგუფი(დიპლომატები)





მე-3 ჯგუფი (შემოქმედება)





მე-4 ჯგუფი:( იგავ-არაკები მორალით)





მასწავლებლის პრეზენტაცია(ხ.ჯანელიძე)




პროექტ-გაკვეთილი (გეგმა)

·         სახელწოდება-„სულხან-საბა ორბელიანის ცხოვრება და მოღვაწეობა“
·        მონაწილენი-მე-10 კლასის მოსწავლეები
·        მოსწავლეთა რაოდენობა-22
·        პროექტის ხელმძღვანელი-მასწავლებელი ხათუნა ჯანელიძე
·        კვლევის ვადა-2 კვირა
·        პრეზენტაციის წარდგენა-2015 წლის 2 ივნისი
·         პრობლემა-აქტუალობა- სულხან-საბა ორბელიანის ცხოვრება და მოღვაწეობა ნამდვილად იმსახურებს იმას,რომ უფრო ვრცლად შევისწავლოთ. სულხანი ბერად აღკვეცამდე, ვახტანგ მეფესთან ურთიერთობა,როგორც დიპლომატი და სხვა (სკოლაში მხოლოდ მცირე სახით ისწავლება)
·         კვლევის მიზანი-მოსწავლეები შეაგროვებენ მასალებს ლიტერატურული წყაროებიდან, მოიძიებენ სულხან-საბა ორბელიანის ბიოგრაფიას ვრცლად, მისი შემოქმედებისა და საზოგადოებრივი ცხოვრების ამსახველ მნიშვნელოვან მასალებსა და ფოტო-ვიდეო რესურსს.ისტ-ს გამოიყენებენ.დაახარისხებენ, გააშუქებენ.
·         მოსალოდნელი შედეგები- პროექტის შექმნა. პრეზენტაცია. სლაიდ-შოუ.განუვითარდებათ: მოძიების,თანამშრომლობის, კვლევის,ინფორმაციის დახარისხების, პრეზენტირების, პასუხისმგებლობის, თვითშეფასებისა და ურთიერთშეფასების უნარები.
·         კვლევის მიმდინარეობა- დაიყოფიან ჯგუფებად.4 ჯგუფი. 1-ლი ჯგუფი მოიძიებს ბიოგრაფიას. მე-2 ჯგუფი- გააშუქებს სულხან-საბას,როგორც დიპლომატს,ბერობის პერიოდს; მე-3 ჯგუფი- მთლიან შემოქმედებას წარმოგვიდგენს: ლექსიკონს, ლექსებს, თარგმანებს... მე-4 ჯგუფი-გააშუქებს იგავ-არაკთა კრებულს ვრცლად, მორალით.
·         გაინაწილებენ სამუშაოებს ჯგუფებში,განსაზღვრავენ დროს, შეაგროვებენ მასალებს, დაახარისხებენ. წინარე ცოდნაზე ახალს დააშენებენ.
·         შეფასება-განმსაზღვრელი, განმავითარებელი წინასწარ შემუშავებული რუბრიკის მიხედვით. შუალედური მონიტორინგი- რჩევა-რეკომენდაციების მიცემა. თვითშეფასება.(წინასწარ შემუშავებული რუბრიკებით)

·              რესურსები- ლიტერატურა, კომპიუტერი, პროექტორი, პლინტერი. ინტერნეტი. ვებ-გვერდები











Комментариев нет:

Отправить комментарий